Jouw boodschappen,
thuis geleverd. Test je mee?

Laat jouw boodschappen thuis leveren! Zo win je tijd voor jezelf of je gezin. Gedaan met zelf boodschappen sleuren, jij kiest het moment wanneer het jou het best past. Makkelijk, toch?! ;-)

Test in primeur het gemak van onze nieuwe service!

Woon je in Kraainem, Sint-Lambrechts-Woluwe, Sint-Pieters-Woluwe, Sterrebeek of Wezembeek-Oppem? Test dan tot en met eind oktober onze thuisleverdienst.

We garanderen jou

100 % versheid
Niet tevreden? Geld terug!

Laagsteprijsgarantie
Ook online de laagste prijs op al je producten.

Eigen bezorgers
Opgeleide medewerkers met oog voor kwaliteit.

Duurzame levering
Met bestelwagens op CNG.

Tot je dienst
Klantenservice open tot 22 uur op 02 363 51 03.

Wanneer jij het wil
Levering 6 dagen op 7, tijdvensters van 2 uur.

Hoe werkt het? Heel eenvoudig

Meld je aan om de optie aanhuislevering te zien. Selecteer jouw leveringsmoment. We leveren in de week tot 21 uur en op zaterdag tot 12 uur, in tijdvensters van 2 uur.

Vul je winkelwagen voor minimaal € 100 in de Colruyt-webshop. *

Je bezorger komt met je boodschappen tot aan de deur. Je ontvangt een sms ter bevestiging wanneer hij eraan komt.


* Je kan niet reserveren bij Bio-Planet. Boodschappen reserveren voor thuislevering kan enkel via de website.

Hoeveel kost het?

€ 5,50 servicekost: voor het verzamelen en klaarzetten in plooiboxen van je boodschappen
+
€ 9,50 leveringskost: de extra kost om ze aan huis te laten leveren

Jouw boodschappen duurzaam thuis geleverd

  • Onze voertuigen rijden op CNG, ze stoten minder CO₂ en fijnstof uit. Beter voor het milieu, beter om in te leven.
  • We leveren jouw boodschappen in herbruikbare plooiboxen die je de volgende keer gewoon weer kan meegeven. Geen extra afval dus van zakken of dozen.

We horen achteraf graag je opmerkingen en feedback!

Wil je zelf al je ervaringen delen, laat het ons weten via de klantendienst op het speciaal nummer 02 363 51 03 en via mail info@collectandgo.be

Tot binnenkort aan je deur? Graag gedaan!

Veelgestelde vragen

Waar leveren jullie?

Momenteel loopt een testproject tot het najaar in 5 gemeenten: Kraainem, Sint-Lambrechts-Woluwe, Sint-Pieters-Woluwe, Sterrebeek en Wezembeek-Oppem. Na de testfase wordt het project geëvalueerd.

Hoe vind ik de optie thuislevering?

Je ziet de optie thuislevering enkel wanneer je ingelogd bent en in een van de 5 gemeenten woont (Kraainem, Sint-Lambrechts-Woluwe, Sint-Pieters-Woluwe, Sterrebeek en Wezembeek-Oppem).

Hoeveel betaal ik voor thuislevering?

Je betaalt een servicekost (waarde: € 5,50) voor het verzamelen en klaarzetten van je boodschappen in plooiboxen én een extra leveringskost (waarde: € 9,50) om je boodschappen aan huis te laten leveren. Ontdek hier onze servicekostacties waarmee je de servicekost (€ 5,50) kan uitsparen.

Dankzij de laagsteprijsgarantie van Colruyt betaal je bij Collect&Go altijd de laagste prijzen online. Lees er hier meer over.

Is er een minimumbedrag voor thuislevering?

Vanaf € 100 leveren wij jouw boodschappen bij je thuis.

Waarom betaal ik een servicekost en een leveringskost?

Bij Colruyt Group gaan we resoluut voor verantwoord en duurzaam ondernemen, wat betekent dat we bij een nieuwe dienst steeds oog hebben voor onze impact op het milieu én dat we er tegelijk naar streven om die diensten op een economisch haalbare manier te kunnen uitbouwen.

We zijn dus ook transparant in onze kosten en rekenen voor het verzamelen en klaarzetten van je boodschappen in plooiboxen een servicekost (waarde: € 5,50) aan. Ontdek hier onze servicekostacties waarmee je deze kost kan uitsparen.

Je kan je boodschappen zelf ophalen of je laat ze door een van onze medewerkers leveren bij je thuis. Voor thuislevering betaal je een extra kost van € 9,50.

Welke boodschappen kan ik aan huis laten leveren?

Je kan alle producten uit de Colruyt-webshop thuis laten leveren, enkel bepaalde lokale producten (bijv. gemeentelijke vuilniszakken) kan je niet bestellen bij een thuislevering. Het assortiment van Bio-Planet kan momenteel niet thuis geleverd worden.

Ik woon in een appartement. Leveren jullie ook op mijn verdiep?

Absoluut, we leveren zeker op jouw verdieping, zonder extra kosten.

Word ik verwittigd van het exacte tijdstip?

Op de dag van je levering krijg je een sms met een nauwkeuriger levervenster binnen je gekozen tijdvenster. Zodra de bezorger onderweg is naar jou thuis ontvang je opnieuw een sms. Zo houden we je steeds op de hoogte.

Hoe kan ik zeker zijn van de versheid en houdbaarheid van de producten?

Wij garanderen dezelfde kwaliteitsvolle service als wanneer je kiest voor afhaling. We garanderen versheid tot bij je thuis, we bewaren je producten uit de koelkast en diepvries altijd op de juiste temperatuur, tot wanneer we bij jou aanbellen. We meten en registreren de temperatuur in onze koelboxen, vooraleer we de goederen aan jou overhandigen. Zo zijn we steeds 100 % zeker van de kwaliteit en versheid.

Kan mijn bestelling geweigerd worden?

Ja, bestellingen kunnen geweigerd worden wanneer we vermoeden dat ze bedoeld zijn voor professionele doorverkoop, door de grote hoeveelheid of de aard van de producten. Voor professionele klanten bieden Colruyt en Bio-Planet een specifiek aanbod aan via Solucious.

Leveren jullie grote hoeveelheden aan huis?

Wil je als particulier toch een zeer grote bestelling plaatsen? Neem dan zeker contact op met onze klantendienst.

Wat als een product ontbreekt?

Wanneer een product niet voorradig is, proberen we je een alternatief product voor te stellen. Wil je dit product liever niet? Geen probleem, je beslist bij levering of je het al dan niet aanvaardt.

Hoe verloopt de betaling als ik kies voor thuislevering?

Je betaalt je boodschappen op het moment dat we bij jou komen leveren aan de deur. Dat kan met Bancontact of elektronische maaltijdcheques. Net als in onze afhaalpunten kan je niet cash betalen.

Kan ik ook profiteren van alle kortingen met Xtra?

Absoluut, alle kortingen worden verrekend op vertoon van je Xtra-app of kaart. Persoonlijke kortingen en Publikaart-kortingen kunnen niet worden verrekend.

Kan ik gebruikmaken van kortingsbonnen van leveranciers of gratis servicekostbonnen bij thuislevering?

Absoluut, je mag deze bonnen afgeven aan de bezorger op het moment dat je boodschappen geleverd worden. Je korting wordt meteen verrekend.

Kan ik plooiboxen terug meegeven aan de bezorger?

Je mag je plooiboxen terug meegeven aan de bezorger, hij neemt ze met plezier mee. Je kan je plooiboxen ook altijd inleveren in je Colruyt-winkel of afhaalpunt.

Kan ik leeggoed terug meegeven aan de bezorger?

Om hygiënische en organisatorische redenen kan je geen leeggoed meegeven aan de bezorger.

Wat gebeurt er als de bezorger langskomt en ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent, dan bellen we je op. We willen gerust enkele minuten wachten. Raak je toch niet op tijd thuis, dan bekijkt onze klantendienst samen met jou wat we kunnen doen. Als we jou niet kunnen bereiken, nemen we je boodschappen weer mee. We laten ze nooit achter voor de deur.

Je kan ook een nieuwe levering aanvragen via onze klantendienst (02/363 51 03). Hiervoor betaal je een extra leveringskost van € 9,50.

Ik heb een bestelling geplaatst en gekozen voor thuislevering. Ik wil graag wijzigen naar een afhaalpunt (of omgekeerd)? Kan dit?

Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantendienst op het speciale nummer 02 363 51 03. Onze medewerkers bekijken meteen wat de mogelijkheden zijn.